ZAŁATWIANIE SPRAW
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w zakresie pomocy społecznej udziela świadczeń na wniosek osoby zainteresowanej, jej przedstawiciela ustawowego bądź innej osoby zainteresowanej także z urzędu w terminie 30 dni od daty wpływu wniosku. W sprawach nagłych termin załatwiania sprawy nie przekracza 7 dni.
Zagadnienia związane z załatwianiem spraw z zakresu pomocy społecznej regulują:
- ustawa o pomocy społecznej, przepisy wykonawcze,
- kodeks postępowania administracyjnego
W postępowaniu odwoławczym odwołanie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach, za pośrednictwem MOPS.
Sposób załatwiania spraw w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczenia "Dobry Start", świadczenia wychowawczego, świadczenia "Za życiem", funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, podany – w odpowiednich tematycznie odnośnikach.
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-10-14 14:52 przez Administrator Systemu